Saturday, December 05, 2015

【閒言閒語】林護45

尋晚去林護45周年晚宴,雖然7舊水無咩食過嘢(因為掛住走嚟走去),但做返中學生真係好爽!

見到好多好耐好耐無見嘅同學,老師,Prefect(!), 師兄姊弟妹,對我呢個用咗大部份hard disk去記以前啲嘢-尤其係中學!-嘅人 嚟講, 真係high到爆!

最有趣嘅係,呢一大班林護人裡面,有個第一屆嘅師兄係我學生(!),有一個師弟同師妹同我做過同事,有個師姊係我表姨(!),有個師弟最近同我因為搞讀書組相認,有個我幫佢補過習後來做咗詩人(我認!兩件事係無關嘅!)嘅師弟………
(尋晚見唔到嘅當然仲有我個妹,有個我HKU帶個佢tutorial嘅師弟,教補習社時嘅同事師弟……)

雖然校方一向都係非常乞人憎,但林護嘅人真係無得頂!

所以,到有一日如果我完全唔記得我喺林護日子裡面嘅人同事,大家可以放心幫我進行安樂死啦!*^O^*