Monday, July 09, 2007

【閒言閒語】林護外史

偶然摷返好耐以前放0係yahoo group 個website嘅文章,
決定放埋0係度
無關係0既人大概唔知以下事件有乜好記
就算有關係0既當事人大概都已經唔會記得發生過呢d事

不過, 它們對於我而言都是一些美好的回憶
甚至可以說是構成我的本質屬性,
因此, 我還是把它們post上來留個記念

遲d得閒再加一d ^_^


一) Mark 哥得名

時: 1986年某日實習老師Miss Lai 之maths堂
人: 李某, Very 人 , Mark 哥

事:
話說之前一堂剛剛上完白兔佬0既世說新語中"陳太丘與友期行", 得悉"太丘" 乃籍貫名. 於是便互相改名. 曾邦勳同學乃保安人,李某遂名其"曾保安". Very人不甘示弱, 立即接一句:"保安勳". 由於此名跟某女性用品的牌子相類, 大家(當然除咗曾同學)有聽及此皆異常雀躍, 並由當時英語水平不俗的李某將其翻譯成英文, 即"Security Mark". "Mark哥" 之名遂不徑而走. 世人多誤以為此乃出自"英雄本色", 謬矣! 故特書於此,以正視聽.

影響:
重駛講!考第一中狀元入Kong U都係靠哂呢個名. Mark哥, 唔駛多謝我, 多謝Very人得啦 ^_^


二) 紅杏出牆

時: 1987年某日中文堂,
人: 偶像
事:
話說當日Miss 冼搞左個問答比賽.
問題: '大家閨秀' 0既相反詞係乜?
精通一文兩史嘅偶像心念一轉,火速搶答道: '紅杏出牆' !!!!!!!!!!!!

影響: 文化大革命............


三) 西學為體, 中學為用

時: 1987年Final之後西史堂對卷時
人: Miss江, 謝斌
事:
派卷之前, Miss江不屑地對全班說: 你地班人呀, 書又唔讀呀, 考試果時就唔知寫埋D咩比的我呀, 好似呢個人呀, 話咗呢幅圖實出架啦, CZECHOSLOVAKIA 都唔識串, 居然夠膽寫中文比我, 你叫我點比分呀吓!?
(方是時,謝斌奮力把手高舉.....)

影響:
開用中文答英文卷先例, 加速母語教學的推行


四) 電台揚威

時: 1988, 校際學術時事及學術常識問答比賽
地: 香港電台錄影廠
人: 偶像, 無關痛癢隊員(包括劉產科醫生, 謝斌)
事:
問題: 請聽以下一段音樂? (一陣悠揚的西洋古典音樂從揚聲器中傳出) 請問以上樂曲的作者是誰?
偶像眉頭一皺, 心念一轉, 雙目精光暴射, 以堅定的口吻答道: "楊羚!"

註: 由於當時乃口頭問答, 而且根本沒有人知道誰是“楊羚”, 故大夥兒事後猜測應是當時無線的當紅小花"楊羚". 由於當事人拒絕評論, 故直至現在,"誰是楊羚"依然是一個謎……….


五) 打開風扇.

時: 1985/86年
地: 1A班房
人: 偶像, 李某, MISS WONG
事:
某天英文堂, 偶像禮貌地舉手並在得到MISS WONG肯首之後以比標準更標準的英語有禮貌地問道: "Can I open the fan?"
李某即時手作扭鏍絲狀, 並且以不大標準的英語問道: “Can I open the television?”


六) 中西有別

時: 1987年9月西史第一堂
人: Miss江, 李某
Miss 江: 我地讀中史同西史好唔同. 讀中史會感性D, 讀西史就相反......
李某搶接道: 係唔係性感D?


七) Others…

時: 1987年某堂Geog
地: 3樓 Geog RM
人: 靚女Miss一位, 肥仔乙個, 無關係同學44位
事:
Miss Wu 指住個pie chart問: 某某事件需要考慮的因素主要有五個方面, 第一是 XXX, 第二是 YYY, 第三...黃康, 上堂唔好掛住傾偈! 你咁叻, 不如你話比全班同學知第四個個因素係咩!
當年無厘頭地GEOG成績最好的肥物體從容不逼地望著pie chart上的某一格答道: OTHERS.


八) 世界停頓

時: F1 or F2 (唔記得), 牧童笛班練習時
人: Miss Leung, Regina, Roger, Mr Very 人, 肥仔(不過無出場….)
事:
牧童笛班, Miss Leung 教我地吹流行歌, Regina手執歌詞瞄向Very 人,不懷好意地以嘲弄口吻把歌名緩慢而大聲地讀出: 世-界-停........頓!!!(Mr人還花了好一陣子才會意, 原本微細的雙目才再進一步怨毒地瞇起......)

影響:
Mr very 人 從此got a theme song.