Sunday, May 22, 2005

【宗教】山埃強的故事

有一日, 聰仔見到山埃強周圍借功課比人抄, 有時仲夾硬要人抄, 係咁同人講:"正呀!我做嘅, 用咗好多心機, check完又check,完全搵唔到破綻,應該係啱架啦!抄啦同學們!快來快來!信者得救!"

Roger:我想自己做喎...

出埃強:攞泥....嘩梗係錯啦你,1+1點會等於8呢,用下腦就知荒謬啦.做功課嘅嘢,靠自己唔得嘅,信我,包無衰!

Gary(懷疑地):我都唔識,但想問聰仔,你....成績一向麻麻...

山埃強(不屑地):唔好信佢,佢呃你架.聰仔份人,唉,乜都講證據,人地辛辛苦苦諗到個答案又死都話人錯.喂,如果我唔係真係覺得啱我都唔會叫你抄啦!證據!佢夠無辨法證明自己幾時生日啦!證據!

Gary:上個禮拜我地先同佢慶祝完....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


聰仔本來跟山埃強的關係也算不錯,以前常一起討論數學功課,但慢慢發覺山埃強的答案大部分時間都跟其他人都不一樣,都是錯的.聰仔自然大惑不解,山埃強興奮地告訴他:

原來有一次山埃強有條數學mc諗極都唔識,徬徨無依之際,隨手拿起粒骰便擲,擲了個6點.他突然靈光一閃,彷彿有種啟示甚麼的,一個想法湧現心頭:mc有abcd四個選擇,我擲6,即係等於c.於是填c,居然中咗!之後他每次做數時都擲骰,不過解釋次次都有d分別,有時擲3話係c,對答案時發覺是a,便責怪自己解錯了,應該是a,因為4-3=1,1便是a.

聰仔知道了很膽心,告訴他其實他只是亂撞.但最令人頭痛的是,山埃強這樣做的時候又不會次次都錯,因為總有四分一機會中.聰仔的關心反而惹山埃強反感.後來越來越離譜.....

當山埃強以 '6是綠色的,即是green,abcd都無喎..又5個字母...呀!但係有2個e,所以答案是b' 為理由填了b,對答案時發覺正確答案是d時,他不再修改自己的解釋,而說

'錯了!教科書錯了!不應該是d!哈哈!我已推翻了傳統數學!來來來,大家一起來相信我這粒靈異數學骰...唔..有了!口號是 "靈異數學骰,信佢乜都識"!大家有咩唔明,即管問我!天文地理?無問題!靈異骰乜都識!!同唔同Benny拍拖?等我問吓靈異骰,梗有答案!想董建華下台..唔..我都想..得得得..靈異骰最公正,一定會有適當安排.靈異骰無所不能!’

聰仔終於忍唔住:夠了!你無嘢呀,普通骰仔泥架咋!講到咁誇.計數要依番數學的公式,定理0黎計,擲乜鬼骰!你看..嘩!你有無睇題目架!?!?呢題寫住4+4=?,你做乜揀d 9,小學生都知係8啦!計數係要用腦,唔係靠擲骰架!醒吓啦!無所不能...咁你擲個7泥睇吓啦!!

山埃強(不怒反愁,帶點憐憫):你這宇宙間的微塵,又怎能理解靈異骰的大能呢!靈異骰是無所不能,無所不知,至善至真的,這是我三個月來跟靈異骰溝通嘅得著,你怎能用人的有限理性來限制祂?你要我擲7,即係試探靈異骰,人怎可試探尊貴的靈異骰?而且擲唔到7都唔能夠否認佢全能,因為1至6都擲到...

聰仔:咁點算全能...

山埃強(更同情):再唔係..擲兩次(2和6)..唔算..再擲..0拿,3同4,咪7囉!這是無可否定的,你現在不明白,是因為你只懂用人的角度去看事物,而不懂用骰仔的角度去看.只要你打開你的心,拋開你那無能的理性,你便可真切認識靈異骰,到時便會乜都識.

自始,山埃強跟聰仔便疏遠了.本來,聰仔也只是覺得自己沒有及早發現山埃強的問題,未能幫到朋友而感到有點內咎.但後來,山埃強更變本加厲,充滿喜悅和盼望的到處跟別人分享他的靈異骰,不斷勸人抄他的功課,用他的骰子去解決其他問題,還好像把一些據稱是靈異骰透過他的手寫下的教誨,譬如:

'玩大富翁時不可用右手擲骰,因為這樣對靈異骰不敬(剛巧山埃強是用左手的)' ; 或者

'一個星期只應有六天,因為骰子只有六點' ; 當然還有

'除了六面骰,所有其他所謂的骰子都不是骰子,不可在任何場合使用'......

結集成書,四圍派發,網上傳閱(此舉自然令很多基督徒同學不滿,認為他這樣硬銷他的異端邪說有礙他們跟別人分享他們的真實信仰,此屬後話,暫且不表).山埃強也有其支持者,那些平常完全不唸書的人,在誠心擲骰後,成績明顯有好轉,由零分躍升至4分(100分為滿分),升幅為無限大,進一步證明了靈異骰的無限本質.他們以理性為頭號敵人,以堅定的信念和個人體驗為後盾,以分享為名,傳揚為實,在會考將臨,人心惶惶之際,聲勢更是一時無兩.但單靠一粒骰,他們是否真的過得了會考這關?有見及此,聰仔便跟其他成績較好的同學,一起跟其他同學補習.

在這個會考臨近,需要知識而非盲目信念的日子,這,似乎是他們唯一可做而應該做的事情.

3 Comments:

Blogger Crazylegz said...

你好Roger, 經由Terence介紹到你的Blog一遊,先來打個招呼。看了你兩篇文章,即"山埃強"及"何謂盲信者?",已經知道自己不能自拔地成為你的忠實讀者= 死硬FANS了!尤其你第二篇文章正正說中了我的心底話。我每星期日為了陪伴媽媽回她的教會,感到的不滿和無奈,你已為我一一回應。(其中一些內情可見此:
http://crazylegz.blogspot.com/2005/02/blog- post_110951837002020291.html)

謝謝你!

12:27 AM  
Blogger Roger said...

Welcome friend of Terence, and the very first one who comments here^^

Really thanks for your coming and so glad that you like it.

1:40 AM  
Blogger Crazylegz said...

我上次post 的message link 會因過長而留有空格,希望大家copy and paste 看此留言http://crazylegz.blogspot.com/2005/02/blog- post_110951837002020291.html

請留意有沒有空和在"...blog-"之後,謝!
Roger我想跟你在網上見...有甚麼法子?有icq/msn嗎?

2:16 AM  

Post a Comment

<< Home