Sunday, April 29, 2007

【原創音樂】一個人的黃昏

今日check下d舊post,發現咗兩件事

1 好多歌d link都已經死咗,不過而家實在太忙,除咗首下沉同傷心的小鸚鵡換返條link,其他都唔得閒搞.>.<

2 原來下面呢首歌從來都未0係我d blogs(呢度同theAmateurz)post過....@_@
呢首係我同網友Grace兩三年前0既合作
錄完呢個demo都無機會再錄一個正式版 ... >.<
由於同theAmateurz關係唔大,又可以借d意renew下呢度, 所以就post 出0黎啦! ^_^




曲:Grace
詞:我
結他:我
唱:Grace


微風中舞動紅紅葉兒
留戀不捨吻別
默默來為我分擔心中失意難抹去思念

離開你那日仍如目前
還憶雨絲不斷
像是來為我掩蓋離別眼裡淚似雨漫天

誰預見 褪色感情
留下我 撲向我 是洶湧不息苦澀 迎接我失落

難避免 日轉星移
深秋這天 滿地零落 思憶片片
斜陽力盡 沒法不講再見

離開你那日仍如目前
還憶雨絲不斷
像是來為我掩蓋離別眼裡淚似雨漫天

回望我 幾番痴纏
迷惑我 佔據我 揮不開 總驅不散 是碎寸的夢
難避免 日轉星移

深秋這天 滿地零落思憶片片
斜陽力盡 沒法不講再見

紅霞漸散 剩我孤影去遠

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

請問..你可否.......我寫了....一首...爛歌....你可以...比..d...意見......我嗎?...

10:40 AM  
Blogger Unknown said...

今日開始看你的blog...很有意思呀!!

11:24 PM  
Anonymous Anonymous said...



得閒0黎睇下啦咁
不過要溫完書先噃^^

Roger

2:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

原來你還在...

Nik

9:36 PM  

Post a Comment

<< Home