Tuesday, February 21, 2006

【故事】童裝


「我要去買新裙子!」七歲的小欣如常地在商場中叫嚷。
「不是昨天才買過嗎?」爸爸皺了皺眉。
「我要我要!」
「警告你不要再煩我。」連媽媽也開始不耐煩。
「我一定要我一定要我一定要!!!」她雙腿釘在地上。
「你快給我住口!」爸爸一把抓著小欣的手臂,便要拉她走。
「爸爸正衰人!買不到我死也不回去!……哇……」她放軟身子,把全身的重量都壓在旁邊服裝店的櫥窗上,大聲嚎哭起來。
「你快給我……」
她索性閉上眼睛。
「嘻…..紅色那條短裙好像不錯呢!很配我的紅皮鞋…….」
她深信爸媽必定會一如以往般屈服的。

過了一會兒,四周的聲音好像漸漸模糊起來。小欣感到有點怪怪的,下意識向前方望了望。
爸媽不知何時已走到她身前不遠處,正慌亂地東張西望,張口喊著甚麼似的。
她的心底泛起一股寒意,立刻揮著手撲向爸媽。
「媽媽!我在這……..」
爸媽一起抬頭向她那邊瞧了一眼,但旋即又焦急地分頭跑開。

這時,小欣駭然發覺自己的手從來沒有揮過,也沒有發出過任何聲音,而且 -
她根本沒有腿!
她動彈不得,不其然四下張望。
忽然,她注意到身旁站著一排那些服裝店中經常可以見到,用來展示服裝的穿衣人偶。
那些人偶大多穿著童裝,都沒有頭,就這樣安靜的站著。

第二天,海仔如常十時四十分回店準備營業。當他整理櫥窗時,隱約感到好像多了一個童裝人偶。
「難道老闆今早來過?」
不過他也不以為意,趕緊把一大箱童裝棉襖趁開舖前搬回倉庫。

如果他稍為留意一下,可能會發現,這個新童偶活潑鮮紅的短裙下面,剛巧整齊地放著一雙可愛的紅皮鞋。



圖:Firenze
文:我

11 Comments:

Blogger rururu said...

可否將來用來嚇唬家中小朋友?當他們扭計要買這買那的時候?

11:27 AM  
Blogger Roger said...

ru媽果然厲害!
呢個故仔0既緣起係咁0既..

有一次, 我個仔如常地係商場扭計, 我0岩0岩望到隔離間boutique d 無頭公仔, 靈機一觸, 就同佢講:"講個故仔你聽...."

"從前有個細路,佢0係商場扭阿爸阿媽買玩具,又喊又叫仲lurk地
突然間,佢覺得怪怪地
佢張開眼(因為喊得犀利may埋眼),發現自己企咗0係度
望真d,見到阿爸阿媽0係前面搵緊野
忽然,佢阿爸阿媽好似一齊向佢果邊望咗一眼
佢想嗌佢地,但係出唔到聲,仲發現自己唔郁得而阿爸阿媽好似睇佢唔到,又跑去第二度搵
佢好心急但全身都不能郁動
佢好急咁周圍望,忽然見到身邊站著一排boutique中經常見到0既著衫公仔, 很多都是穿著童裝的
那些公仔都沒有頭,就這樣一排排的站著
第二天店員開店時,發現好像多了一個童裝公仔...."

講完之後, 我問個仔:"你知唔知果個發脾氣0既小朋友點呀"
"我知,變咗公仔.."
咁我又指住身旁那間boutique問佢:
"你知唔知點解果d公仔無頭?"
"唔知.."
"咁樣佢地爸爸媽媽就認唔出佢地啦....."
佢當堂縮一縮...
跟住我問佢好唔好聽
佢諗咗一陣, 笑笑口話好聽...
從此,佢就成日都要我講呢d 故仔...

前幾日我講咗個故仔比個畫插畫0既朋友聽
佢都覺得好得意(我話0既..),跟住就係我威逼下畫咗果幅靚靚插畫比我
於是我當然立即隆重其事將個故仔修飾下寫返落0黎(本來只係父子口述相傳...)

所以0係度要向Firenze敬個禮先! =)

11:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

如果將來萬一我也有個仔仔,扭計要買東西,
一定借用你個故仔......也許,這故仔能幫到天下很多父母啊,功德無量.
我先向你致敬!

1:17 PM  
Blogger sasady said...

咁啦! 如果個老公死寃個老婆比佢買電腦, 你故佢會變成個 mon?keyboard? mouse? 定係一條USB呢?不過都好過變 mouse pad.

12:01 AM  
Blogger rururu said...

我有個過份邏輯的問題.如果個公仔冇左個頭,咁,佢邊度有眼睇到父母看不到自己??

3:34 PM  
Blogger Roger said...

好問題!
所以佢只係意識到.
試諗下,其實個公仔有無頭(同眼)係無分別架^^

3:49 PM  
Blogger rururu said...

唔......總括而言,你係一個好變態的老豆。

6:05 PM  
Blogger Priscilla said...

hey hey... teach me how to add profile photo ah!!!!

11:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

好少老bean會咁嚇個仔.......
值得一畫*回*
ps~我鍾意你口述呢個版本多D^^

2:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

哈哈...
呢個故事可能得喎...
我都係鍾意你口述哥個版啊...
更加有親切感...
好得意...

4:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Firenze 的畫意境好切合這故事,不錯

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home